En bursdagspresang

En venninne av meg hadde bursdag i slutten av januar. Jeg bestemte meg for å lage noen kluter i hennes yndlingsfarger og gi henne de sammen med en oppvaskbørste 🙂 Og håpte at det ble godt mottatt.

Denne er strikket etter Bittamis design «Symre» i Tuva Helårsgarn, farge mørk blå, på pinne 3,5 mm

Denne er også Bittamis design «Kjekkas», også strikket i Tuva Helårsgarn, i hvitt,  på pinne 3,5

Og slik ble innholdet til slutt 🙂

Fargene kom dårlig fram her, men det er de samme klutene som er avbildet ovenfor.

Jeg lagde noen magebånd som jeg satte på klutene, men de glemte jeg å få tatt bilde av. Det så mye bedre ut med magebånd, selv om de var amatørmessige.

Mottaker ble veldig glad for gaven og det er jeg veldig glad for. Er alltid rett for at noen synes det er kjipt med en sånn gave. Vi er jo alle forskjellige og liker forskjellige ting …

#BittamiDesign #Symre #Kjekkas #TuvaHelårsgarn #Bursdagsgave

8 kommentarer til «En bursdagspresang»

  1. Hjemmelagede gaver er fine UANSETT i mine øyne, om man har forskjellig smak eller ei. Det er kos når noen har laget noe til en 🙂 Disse klutene er fine gaver 🙂

  2. Dette var flotte kluter og jeg ser du har brukt tuva garnet,det er et godt garn til klutestrikk. Og superfin gave og gi bort disse med en oppvaskbørste til. Slik gjør jeg det også når en ikke alltid vet hva en skal gi så kluter er godt og ha litt ekstra av på lageret:-) Ha en fin kommende uke og hyggelig og se deg her igjen:-))

  3. Hobbystua:
    Tusen takk 🙂 Ja, det er riktig. Synes det passer veldig godt til kluter. Det er jo ikke alltid like lett å kjøpe noe til folk som har «alt».
    Takk 🙂 Ha en riktig flott uke du og 🙂

  4. God morgen. Er ei flott gave som du ahr lagt masse arbeide i. Og det finnes jo ikkje bedre kjøkkenkluter enn hjemmelagede. Fine var dei også. du strikker så fint. Så skjønner godt at ho vart fornøgd.
    Håper du får ein god start på ny uke. klem

  5. gretashobby:
    Tusen takk Greta 🙂 Det er jo aldri godt å vite, men heldigvis så virket hun veldig fornøyd.
    Takk Greta, det er en travel uke med mye som skjer. Ønsker deg en flott uke! Klem

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *